• Speciality: Gyermekek tanulási nehézségeinek és beszédfejlődési zavarának prevenciója és fejlesztése
  • Qualification: Nyelv- és beszédfejlesztő pedagógus, Gyógypedagógia alapszak - logopédia szakirány
  • Experience: 30 év
  • Email: hello@kidlife.hu
  • Phone: +36 30 177 4242
  • Facebook: #kidlifestudio

Több mint harminc éve kísérem a gyermekeket fejlődésük útján – tanítóként, nyelv- és beszédfejlesztő pedagógusként, kineziológusként, valamint négygyermekes édesanyaként.
Hiszem, hogy minden gyermek egyedi, és akkor tud igazán kibontakozni, ha érzelmi biztonságban, elfogadó légkörben, a saját tempójában fejlődhet.
Számomra a legnagyobb öröm látni a felismerés mosolyát a gyerekek arcán – azt a pillanatot, amikor ráébrednek, hogy képesek valamire, és újra hinni kezdenek önmagukban.
A fejlesztés során mindig a bizalom, a szeretetteljes kapcsolat és a fokozatosság a kulcs: a célom, hogy minden gyermek megtalálja a saját útját a siker és az önbizalom felé.

Introduction

Tanítóként, nyelv- és beszédfejlesztő pedagógusként, valamint logopédiai tanulmányokat végzett szakemberként komplex, személyre szabott fejlesztési folyamatokat alakítok ki.
Munkám középpontjában a tanulási és viselkedési nehézségekkel küzdő gyermekek támogatása áll – különös tekintettel a kommunikációs, nyelvi és alapvető tanulási készségek fejlesztésére.

Olyan gyerekekkel dolgozom, akik:

  • nehezen illeszkednek be az óvodai vagy iskolai közösségbe,

  • figyelemzavarral vagy magatartási nehézségekkel küzdenek,

  • részképességzavarral (diszlexia, diszgráfia, diszortográfia, diszkalkulia) élnek,

  • beszéd- és nyelvfejlődésben mutatnak elmaradást,

  • vagy egyszerűen másképp működnek, mint amit a hagyományos oktatás kezelni tud.

Fejlesztő munkámban ötvözöm a pedagógiai és logopédiai szaktudást, a pszichológiai érzékenységet, valamint a kineziológia és a holisztikus szemlélet eszközeit.
Hiszem, hogy a tanulás nem csupán kognitív folyamat, hanem testi-lelki egyensúly kérdése is – ezért minden gyermekre egész emberként tekintek: figyelembe veszem a mozgását, érzelmeit, szociális kapcsolatait és belső erőforrásait.

Training and qualifications

  • 2005 - ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar – Logopédia
  • 2001 - ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar – Nyelv- és beszédfejlesztő pedagógia
  • 1994 - Pécsi Tudományegyetem, Illyés Gyula Kar – Általános iskolai tanító
  • Auckland Down Syndrome Association (Auckland) - Success In School: Children Who Learn Differently
  • Mentálhigiénés Alapképzés Pedagógusoknak (Budapesti Pedagógiai Oktatási Központ)
  • Komplex játékdiagnosztika és terápia a nevelési gyakorlatban - Mikkamakka Alapítvány (Budapest)

Skills

  • Komplex tanulási zavarok támogatása: diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia, figyelem- és emlékezetfejlesztés
  • Tanulási nehézségek és teljesítménnyel kapcsolatos problémák kezelése
  • Beszéd- és nyelvi fejlesztés: prevenció, enyhébb beszédhibák javítása, kommunikációs kompetencia erősítése
  • Szorongáscsökkentés és motiváció növelése: sikerélmény és önbizalom építése
  • Teljesítmény krízisek kezelése
  • Mozgás és kogníció integrálása: test–lélek–elme egységben történő fejlesztés
  • Egyéni és kiscsoportos fejlesztés: személyre szabott, játékos és élményszerű megközelítés
  • Szorongáscsökkentés és motiváció növelése: sikerélmény és önbizalom építése
  • Szakmai együttműködés: pszichológusokkal, gyógypedagógusokkal való teammunka
  • Empátia, türelem, bizalomépítés: szeretetteljes, támogató kapcsolat minden gyermekkel
  • Effective communication
  • Írott nyelvi zavarok prevenciója és reedukációja
  • Beilleszkedési nehézségek kezelése
  • Holisztikus szemlélet alkalmazása a fejlesztés során