• Speciality: Gyermek- és ifjúsági mentálhigiénia és klinikai szakpszichológus
  • Qualification: Developmental and clinical child psychology
  • Experience: 14 years
  • Email: hello@kidlife.hu
  • Phone: +36 30 177 4242
  • Facebook: #kidlifestudio

Gyermekeink világa egyszerre tűnik olykor bonyolultnak és érthetetlennek, pedig valójában semmi más nem mozgatja őket, mint a kapcsolódási vágy és a szeretettség érzésének átélése egy biztonságos környezetben.

A gyermeki fejlődésben sok elakadás lehet, a gyermekek viselkedése, esetleges tünetei nagyon változatosak lehetnek, és néha az őket körülvevő felnőttek is akadályoztatva vannak abban, hogy képesek legyenek bizonyos a feltételeket biztosítani számukra. Szülőként mindenkit érhet nehézség, elbizonytalanodás, kétségbeesés gyermeke viselkedésével, jövőjével, állapotával kapcsolatban. A pszichológia módszerei ekkor tudnak segítséget nyújtani felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt. Hiszem, hogy a szülőknél jobban senki nem ismeri a saját gyermekét, ezért a családdal folytatott munka kiemelkedően fontos számomra. A pszichológiai munkám során célom az egészséges gyermeki fejlődés és a szülői kompetencia érzésének helyreállítása.

Introduction

Pszichológiai tanulmányaimat a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen végeztem 2002 és 2007 között, majd a Pécsi Tudományegyetemen szereztem gyermek klinikai szakpszichológus diplomát 2013-ban.

Több évig dolgoztam pedagógiai szakszolgálatokban (nevelési tanácsadó), ahol gyermekek terápiás segítését és azt megelőző vizsgálatukat, pszichodiagnosztikájukat végeztem. Emellett pár évig belekóstoltam az óvodapszichológusi és iskolapszichológusi munkába is. Mivel a gyermekek problémája gyakran sokrétű, ezért nagyon fontosnak tartom a team munkát, vagy is, hogy egy gyermek problémáját több szakember járja körül és közösen találják meg rá a legmegfelelőbb megoldási utakat.

Szakmai szemléletem kapcsolati és analitikus fókuszú: a viselkedések okának megértése, a cselekvések valódi mozgatórugója érdekel, aminek felderítése kulcsot adhat a probléma rendezésére.

Munkámat rendszeres szupervízió (szakmai felügyelet) alatt végzem.

Training and qualifications

  • Theoretical and practical knowledge required for the care of the child population affected by autism spectrum disorder - Education /2020/
  • Diagnosis and therapeutic protocol of Tourette syndrome and tic disorders - Training /2018/
  • Personality formation with talent mentoring - Development of socio-emotional and motivational resources of talents - Training program /2017/

Skills

  • Psychodiagnostics
  • Ability assessment
  • Autism spectrum condition
  • Behavioral disorders (hyperactivity, impulsivity, attention deficit disorder)
  • Mood problems
  • Excessive anxiety (e.g. when falling asleep or separation, performance situations, new situations)
  • Difficulties in forming peer relationships or social integration
  • Learning difficulties, performance-related problems
  • Parent-child relationship
  • Effective communication
  • Adolescent difficulties