• Speciality: Occupational therapist, speech therapist, special education
  • Company: Gyógypedagógus, logopédia szakirányon, neveléstudományi képzésben lévő doktorandusz
  • Experience: 6 years
  • Email: hello@kidlife.hu
  • Phone: +36 30 177 4242
  • Fax: #kidlifestudio

Being able to interact with our environment is the basis of our social existence. An essential part of this is adequate communication quality. As a communication specialist and speech therapist, I believe that difficulties and disorders in the field of speech and language use can only be improved and eliminated through complex communication development. I regard both the children and their parents as partners in the therapeutic process, we define the directions and goals of the development together. I consider it important that speech therapy sessions are not experienced by clients and their families as an obligatory occupation, but rather as a joyful process, a shared path of development.

Studies

  • Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar: kommunikátor (BA)
  • Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar: okleveles kommunikációs szakértő (MA)
  • ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar: gyógypedagógus-logopédus
  • ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar: okleveles logopédus (MA )
  • ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Neveléstudományi Doktori Iskola Gyógypedagógiai Program - doktorandusz

Tanfolyamok

  • Felkészítés a dadogás kezelésének végzésére 3 éves kortól a felnőttkorig
  • Felkészítés a nyelvlökéses nyelés logopédiai terápia végzésére
  • Az orrhangzós beszéd és terápiája komplex logopédus-továbbképzés

Services

  • Gyógypedagógiai diagnosztika
  • Examination of speech and language disorders, diagnosis
  • Gyógypedagógiai-logopédiai szakvélemény írása
  • Therapeutic planning with a complex communication approach
  • Therapy of speech sound defects of articulation and phonological origin
  • Tounge thrust therapy
  • Therapy of language delay and language development disorder
  • Therapy of nasally voiced speech (resonance disorder).
  • Therapy of vocal disorders
  • Therapy of childhood dysarthria
  • Prevention and re-education of written language disorders (dyslexia, dysgraphia, dysortography)
  • Therapy of secondary speech and language disorders associated with developmental or acquired conditions