Általános szerződési feltételek

1. Szolgáltató adatai

– Név: KidLife Pszichológia Kft. (továbbiakban: Szolgáltató)
– Székhely: 1025 Budapest, Tömörkény utca 13/B
– E-mail: hello@kidlife.hu
– Telefon: +36 30 177 4242

2. Szolgáltató telephelyei

KidLife Hargita
Cím: 1026 Budapest, Hargita utca 6, 2. emelet

KidLife Nagyajtai
Cím: 1026 Budapest, Nagyajtai utca 4/b

(A továbbiakban együttesen: “KidLife rendelők”)

3. Alapvető rendelkezések

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben, valamint a szerződés értelmezésére a magyar jogszabályok, különösen a 2013. évi V. törvény (Ptk.), és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra vonatkozó 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadók.

4. Elektronikus szerződéskötés

Az elektronikus szerződéskötés lépéseit a 2001. évi CVIII. törvény szabályozza, a szolgáltatásokra pedig a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet vonatkozó rendelkezései irányadók.

5. Felelősségi rendelkezések hibás adatok esetén

A Szolgáltató nem felel a Megrendelő által megadott hibás vagy hiányos adatok, ideértve az egészségi állapotra vonatkozó információk pontatlanságából eredő következményekért.

6. Szolgáltatások általános szabályai

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások közé tartoznak a konzultációk, fejlesztések, előadások és workshopok. A foglalások a KidLife weboldalán történnek: https://kidlife.hu/idopontfoglalas/

A szolgáltatás igénybevételének folyamata: foglalás, részvétel, fizetés készpénz esetén, illetve foglalás, fizetés, részvétel bankkártyás fizetés esetén.

A szolgáltatások helye: a KidLife rendelők vagy online. A Szolgáltató munkatársai a legmagasabb szakmai standardok szerint járnak el a Pszichológusok Szakmai Etikai Kódexe alapján.

7. Árak

A szolgáltatások díjai a KidLife weboldalon találhatóak: https://kidlife.hu/idopontfoglalas/

8. Lemondási feltételek

A szolgáltatások lemondását a szolgáltatás megkezdése előtt legalább 24 órával kell elvégezni az online foglalási rendszerben. A 24 órán belüli lemondás esetén a Megrendelő köteles a konzultáció díját megtéríteni, kivéve vis major esetekben (pl. gyermek balesete).

9. Konzultációt kizáró okok

A Szolgáltató nem nyújt szolgáltatást alkohol vagy drog hatása alatt álló személyeknek. Amennyiben a konzultáció során derül ki a befolyásoltság, az alkalom díját a Megrendelő köteles megtéríteni.

10. Időpontok törlése fennálló tartozás esetén

Amennyiben a Megrendelőnek ki nem egyenlített számlája vagy tartozása van, a Szolgáltató jogosult a Megrendelő előre lefoglalt jövőbeni időpontjait egyoldalúan törölni előzetes értesítés nélkül, mindaddig, amíg a tartozás teljes kiegyenlítésre nem kerül.

11. Videó-, kép- és hangfelvételek készítése és felhasználása

A KidLife rendelőkben tilos bármilyen felvételt készíteni, kivéve, ha azt a Szolgáltató előzetesen, írásban engedélyezi. A felvételek készítése kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével történhet, amely meghatározza a felvétel célját és felhasználásának feltételeit. E szabályok megsértése jogi lépéseket vonhat maga után.

12. Adatvédelem és adatkezelés

A Szolgáltató a Megrendelő személyes adatait a GDPR és a vonatkozó magyar adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeli. Az adatkezelés célja a szolgáltatásnyújtás, valamint a Megrendelővel való kapcsolattartás. Az adatkezelés részleteit a Szolgáltató külön adatvédelmi tájékoztatóban szabályozza, amely elérhető a weboldalon.

13. Gyermekek jelenléte a rendelőben

A gyermekek kizárólag szülői vagy gondviselői felügyelettel tartózkodhatnak a rendelő területén. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a gyermekek felügyeletéért a várakozóteremben vagy a rendelő épületének közös területein.

14. Viselkedési szabályok

A rendelő területén minden Megrendelő köteles tisztelettel és megfelelően viselkedni a Szolgáltató alkalmazottaival, valamint más ügyfelekkel szemben. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy megtagadja a szolgáltatás nyújtását, amennyiben a Megrendelő nem tartja be ezen szabályokat.

15. Szerződés módosítása

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános szerződési feltételeket egyoldalúan módosítsa. A módosításokról a Szolgáltató a weboldalán értesíti a Megrendelőt. Az új feltételek a közzététel után azonnal hatályba lépnek.

16. Szolgáltatások igénybevételének feltételei (egészségügyi rendelkezések)

A Megrendelő köteles a Szolgáltatót előzetesen tájékoztatni minden olyan egészségügyi állapotról, amely befolyásolhatja a terápia vagy fejlesztés menetét. Fertőző betegségben szenvedő ügyfelek nem vehetik igénybe a szolgáltatásokat, és kötelesek a szolgáltatás időpontját lemondani.

17. Vitarendezés és panaszkezelés

A Megrendelő a Szolgáltatással kapcsolatos panaszait írásban jelezheti a Szolgáltató elérhetőségein. A Szolgáltató a panasz kézhezvételét követő 15 napon belül kivizsgálja és írásban válaszol. Vita esetén a felek igyekeznek békés úton rendezni a vitát, ennek sikertelensége esetén a felek a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bírósághoz fordulhatnak.

18. Titoktartási kötelezettség

A Szolgáltató és a munkatársai a pszichológiai szolgáltatások nyújtása során tudomásukra jutott valamennyi információt szigorúan bizalmasan kezelik, és harmadik fél számára kizárólag a Megrendelő írásbeli beleegyezésével adnak ki információt, kivéve, ha azt jogszabály kötelezővé teszi.

19. Szellemi tulajdonjogok

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos valamennyi anyag, módszer és dokumentum szellemi tulajdonjogát a Szolgáltató fenntartja. Ezek felhasználása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulásával történhet.